Ze zijn op dreef bij de Kinderjury! Mario Party 10 is al klaar en vorige week zijn er ook 2 kids bezig geweest met Captain Toad: Treasure Tracker. Lees hier wat ze ervan vonden.

Ik mocht samen met zusje Captain Toad: Treasure Tracker gaan spelen en daar hadden we echt super veel zin in! Ik heb ook al bij het andere Mario spel de kleine bonus spellen gedaan waar Toad ook al was met dezelfde soort puzzels en dat vond ik erg leuk.

In het begin is het best wel makkelijk met Captain Toad: Treasure Tracker, maar daarna wordt het toch wel een beetje moeilijk, dat vonden we wel jammer. Mijn zusje kon soms niet meer verder omdat het toch wel te moeilijk was. Het was wel leuker geweest als het voor de kinderen wat makkelijk was, dat je kan kiezen of zoiets. Nu moest ik eigenlijk altijd maar ook voor mij was het soms echt wel lastig hoor! Misschien is het voor grote mensen wel erg makkelijk, maar voor ons was het niet zo altijd. Dus het is wel beter dat iemand je kan helpen soms.

Het ziet er wel erg leuk uit en het is erg vrolijk, dat vind ik erg leuk aan het spelletje. Elke keer is het weer anders en dat is echt super tof! Ze hebben het erg erg mooi gemaakt en het gaat ook niet vervelen hoor. En als je een level hebt uitgespeeld dan is het ook leuk om nog een keer te doen. Je kunt namelijk ook diamanten verzamelen en die zijn soms best wel verstopt. Dus het is leuk om zo vaak te doen tot je alles hebt.

Je hebt ook soms opdrachten, bv dat je alle vijanden moet verslaan op een level, dat kun je ook halen zeg maar. En als je dan bv met het bloemetje (dat wordt een soort van bom) mis gooit, dan krijg je geen nieuwe meer, dus dan kun je het niet meer halen om alles te doen. Mijn zusje heeft bij de eerste levels echt alles gehaald, dat was is erg leuk voor haar om te doen.

Het is wel een beetje wennen met de tablet om te spelen, soms moet je draaien om alles goed te kunnen zien en dan lukt het niet goed. Maar als je het gewoon vaker gaat spelen dan gaat het steeds makkelijker. Mijn zusje vind het extra moeilijk om het tablet vast te houden de hele tijd, dan wordt het een beetje te zwaar en lastig, maar gelukkig zijn de levels niet zo lang, dus dat is fijn.

Toad is super schattig en dat maakt het ook erg leuk om te spelen. Ik heb al gevraagd aan mama & papa of wij het spel ook mogen hebben zelf want wij willen wel nog langer spelen. En ook de amiibo poppetjes, want die zijn echt heeeeel leuk.

Review - Captain Toad: Treasure Tracker
Wij geven het zeker 4,5 sterren, ook als het soms een beetje moeilijk is. Want we kunnen nog meer oefenen en dan kunnen we alles zelf spelen. Het ziet er cool uit en ook lief en grappig, dus echt wel een aanrader!
4.5Totale score